Langdurige samenwerking
Reijnders en Kempen werken al enkele jaren samen. Zo werd het logo door Kempen ontworpen, werd meegewerkt aan de nieuwe positionering van vastgoedonderhoudsbedrijf én werd het ontwerp van de website verzorgd. “Hier hebben we goede ervaringen mee. De volgende stap was voor ons op een structurele manier via social media ons verhaal te vertellen. Dat we dit samen met Kempen hebben opgepakt, was dus een logische stap.”
‘Meer betrokkenheid intern’
De berichten op social media zijn zeer divers. Het gaat van interne bijeenkomsten tot het delen van actiefoto’s op locatie. Maar ook komen regelmatig klanten en medewerkers aan het woord, waardoor men een beeld krijgt van de mensen achter Reijnders. “De kwaliteit van de content is goed en het past precies bij wat we willen uitstralen. Het levert intern meer betrokkenheid op en heeft richting de buitenwereld onze naamsbekendheid verhoogd”, vertelt Reijnders.
‘Meedenken, ontzorgen en ideeën’
Wat zijn voor Reijnders de belangrijkste voordelen om met Kempen te werken? “Als ik het met drie woorden moet omschrijven: meedenken, ontzorgen en ideeën. Ik zou ze dan ook zeker aanraden bij andere partijen”, aldus Reijnders die van mening is dat de medewerkers bij Kempen te typeren zijn als open, deskundig en persoonlijk. “Ik kan bij een contactpersoon terecht met mijn vraagstukken, dat is prettig. Daardoor leren ze mij en het bedrijf kennen, waardoor ze weten wat en hoe er gecommuniceerd moet worden.”